از سرتاسر اینترنت

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

توانبخشی شناختی

درمان توانمند سازی شناختی به گروهی از درمان ها اشاره دارد که با هدف بازگرداندن عملکرد شناختی پس از صدمه به مغز انجام می شود. بسیاری از انواع مختلف از درام وجود دارد.

این درمان نوع خاصی از درمان نیست. بلکه به گروهی از درمانها اشاره دارد منبع قابل اعتماد که متخصصان مراقبت های بهداشتی ممکن است برای بهبود و بازگرداندن عملکرد شناختی در افرادی که صدمات مغزی ناشی از ضربه مغزی و سکته مغزی و سایر مشکلات پزشکی را تجربه کرده اند استفاده کنند.

این مقاله به بررسی دقیق تر, از جمله چگونه کار می کند, انواع مختلف, و که ممکن است از این درمان بهره مند. همچنین به تشخیص صدمات مغزی و چشم انداز افرادی که دچار بیماری قلبی می شوند نیز می پردازد.

درمان توانمند سازی شناختی چیست؟

هر درمانی با هدف توانمند سازی شناختی یا توانبخشی شناختی نوعی بیماری است. در این راستا یک رویکرد منحصر به فرد و یک اندازه مناسب برای همه نیست.

بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی مختلف ممکن است از این نوع درمان استفاده کنند, از جمله روان درمانگران برای روان درمانی , پاتولوژیست گفتار زبان (اسلیپ), درمانگران فیزیکی, پزشکان نوروفیدبک, و کار درمانگران.

دو رویکرد متفاوت وجود داردمنطقه قابل اعتماد به کرتیو: ترمیمی و جبرانی.

ترمیمی

متخصصان مراقبت های بهداشتی برای بهبود عملکرد شناختی از طریق بازگرداندن یا تقویت عملکردهایی که فرد از دست داده یا همچنان به چالش کشیدن ادامه می دهد استفاده می کنند.

برای مثال یک فرد ممکن است تست های حافظه را به طور فزاینده ای برای بهبود حافظه خود انجام دهد یا برای بهبود دامنه توجه خود تحت تمرین قرار گیرد.

ترمیمی ترمیمی به فرد کمک می کند تا مهارت های خود را تمرین کند تا بتواند بهبود یابد. این بر اساس ایده پلاستیک عصبی است که نشان می دهد مغز می تواند با تمرین تغییر کند.

مغز فرد ممکن است ارتباطات جدیدی را برای کار در اطراف جراحت ایجاد کند یا ارتباطات موجود را به دلیل استفاده مکرر تقویت کند.

معیار جبرانی

جبرانی جبرانی به فرد کمک می کند تا در اطراف جراحت خود کار کند.

گاهی اوقات این یک استراتژی موقتی است مانند زمانی که فرد از وسایل کمکی برای ایجاد مهارت های جدید استفاده می کند.

جبرانی جبرانی همچنین می تواند یک استراتژی بلند مدت باشد زمانی که امکان بازگرداندن عملکرد فرد به طور کامل وجود ندارد.

برخی از نمونه های جبرانی جبرانی شامل استفاده از:

    دستگاه های گفتاری کمکی برای فرد مبتلا به اختلال گفتاری

    تقویم ها و ابزارهای ارزیابی حافظه برای افرادی که با عملکرد اجرایی دست و پنجه نرم می کنند

    هشدارهایی برای جلب توجه فرد در زمینه های خاص

درمان توانمند سازی شناختی چگونه کار می کند

درمان توانمند سازی شناختی هر درمانی است که متخصصان مراقبت های بهداشتی برای کمک به بهبود کیفیت زندگی پس از صدمه به مغز طراحی کرده اند.

هیچ رویکرد واحدی برای کرتز وجود ندارد. بجای, معمولا شامل چندین کارشناسان کار با هم به منظور توسعه یک طرح جامع برای بازگرداندن عملکرد به همان اندازه که ممکن است.

در بعضی موارد هدف بازگرداندن عملکرد مغز یا بازسازی مجدد مغز است و به این اندام کمک می کند تا در اطراف جراحت کار کند.

برای مثال یک اسپیلایپ ممکن است به فرد کمک کند تا کلمات قبلی را تمرین کند یا یک فیزیوتراپیست ممکن است به فرد کمک کند تا حرکات چالش برانگیزی را تمرین کند تا مغز بتواند هماهنگی موثرتر این حرکات را یاد بگیرد.

زیرا همیشه امکان بازگرداندن عملکرد مغز وجود ندارد و همچنین کمک به فرد در یادگیری ابزارهای مقابله ای مانند استفاده از وسایل کمکی برای کمک به برقراری ارتباط یا حرکت راحت تر است.

انواع گوناگون

هر درمانی که با هدف بهبود عملکرد شناختی پس از صدمه به مغز انجام می شود نوعی از این روش درمانی است.

برخی از نمونه های این مجموعه عبارتند از:

نوروفیدبک

این مداخله از اسکن امواج مغزی برای بازخورد مغز در زمان واقعی استفاده می کند. متخصصان مراقبت های بهداشتی اغلب فعالیت های خاصی را بر اساس این اسکن ها توصیه می کنند.

نویسندگان یک منبع معتبر بررسی سیستماتیک 2017 نوروفیدبک را به عنوان یک ابزار بالقوه پس از سکته مغزی برجسته کردند.

تمرین پردازش توجه (مناسب)

این درمان با هدف بهبود پنج منبع مختلف دامنه توجه: متمرکز, انتخابی, پایدار, متناوب, و تقسیم.

مناسب با استفاده از وظایف به تدریج بیشتر به چالش کشیدن برای کمک به یک فرد بهبود توجه خود را.

یادگیری به کمک رایانه

یادگیری به کمک رایانه نوع خاصی از یادگیری نیست اما می تواند توانایی های مختلفی را هدف قرار دهد.

به عنوان مثال حافظه کامپیوتر و بازی های توجه ممکن است به فرد کمک کند تا توجه و حافظه خود را بازیابد.

دستگاه های کمکی

دستگاه های کمکی مختلف می توانند مهارت های از دست رفته را جبران کنند.

برای مثال یک فرد مبتلا به افازی (گفتار از دست رفته) پس از سکته مغزی ممکن است از یک تابلوی ارتباطی برای به اشتراک گذاشتن افکار و نیازهای خود استفاده کند.

چرا ممکن است من از دکتری بهره مند شوم؟

 

پزشکان اغلب توصیه می کنند که پس از یک ضربه مغزی مانند سکته مغزی یا سکته مغزی.

در سال های اخیر محققان شروع به تست بیماری های مزمن یا پیشرونده کرده اند.

یک منبع بررسی شده در سال 2013 نشان می دهد که اختلال شناختی خفیف ممکن است برای یک مشکل شناختی مرتبط با سن که اغلب پیش از زوال عقل است موثر باشد. با این حال, نویسندگان تاکید می کنند که تحقیقات بیشتری لازم است برای ایجاد اثربخشی خود را در این استفاده.

هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن این بیماری وجود ندارد بنابراین افراد با هر گونه مشکل شناختی ممکن است علاقه مند به امتحان کردن این مشکل باشند.

با این وجود می تواند یک روند طاقت فرسا و وقت گیر باشد. به همین دلیل افراد مبتلا به بیماری هایی که هیچ درمان شناخته شده ای مانند زوال عقل ندارند ممکن است ترجیح دهند در صورت عدم لذت بردن از بیماری های قلبی روی بهبود کیفیت زندگی خود تمرکز کنند.

همچنین همه افراد مبتلا به جراحات مغزی به این بیماری نیاز ندارند. به عنوان مثال اکثر افراد مبتلا به تی بی به خودی خود بهبود می یابند. پزشک فقط زمانی توصیه می کند که فرد نشانه های روشنی از یک موضوع شناختی داشته باشد.

ارزیابی و تشخیص

تشخیص صدمات مغزی زمانی دشوار است که علت جراحت بلافاصله مشخص نشود.

یک پزشک ممکن است تست شناختی توصیه, اسکن تصویربرداری مغز, و یا حتی خون برای رد کردن علل دیگر.

هرچند در بسیاری از موارد علت این مشکل واضح است مانند زمانی که فرد به دنبال سقوط یا سکته مغزی دچار مشکلات شناختی می شود.

تیم درمانی فرد برای ارزیابی اثربخشی این بیماری ممکن است ارزیابی های مداوم مانند تست های عصبی شناختی را انجام دهد.

یک فرد همچنین می تواند پیشرفت خود را با ارزیابی عملکرد خوب خود اندازه گیری کند. این افراد می توانند عوامل مختلفی را در نظر بگیرند از جمله اینکه توانسته اند به کار خود بازگردند و اکنون می توانند با عزیزان خود ارتباط موثرتری برقرار کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهاب نادری

کمیسیون ملک در تورنتو

چقدر خواهد بود کمیسیون استاندارد املاک و مستغلات در تورنتو؟ به غیر از چه عامل املاک و مستغلات می تواند برای شما انجام, این مهم است که در مورد هزینه عامل املاک و مستغلات در پیشبرد.

این سوالاتی است که بسیاری از فروشندگان خانه هنگام تصمیم به فروش خانه در تورنتو خود دارند.

سوالات دیگر که ممکن است به ذهن شما معمولا, چگونه می توانم خانه یا محل سکونت من فروش؟ یا چقدر هزینه در فروش اموال من درگیر؟ یا چقدر متوسط کمیسیون عامل املاک و مستغلات در تورنتو است؟

ما قصد داریم به تمام این سوالات در این مقاله پاسخ دهیم. فقط در نظر داشته باشید که یک اندازه برای همه مناسب نیست. کمیسیون املاک و مستغلات ممکن است بسته به نوع ملک, محل, خدمات ارایه شده توسط مسکن, و غیره. پایین ما را از طریق طیف وسیعی از کمیسیون شما می توانید در تورنتو انتظار بروید, و سپس ما خواهید دید که چگونه به انتخاب بهترین کمیسیون املاک و مستغلات!

بیایید از اصول اولیه شروع کنیم. به عنوان یک فروشنده شما می توانید گزینه ای برای فروش اموال تورنتو خود را خودتان, و یا درخواست یک عامل املاک و مستغلات تورنتو برای کمک به شما در فروش اموال تورنتو خود را. فروشندگان اغلب از یک مسکن استفاده می کنند-زمانی که یکی از بزرگترین دارایی های خود را به فروش می رسانند. با این حال این شامل هزینه های نمایندگی یا کمیسیون است که ما در این مقاله در این مورد صحبت خواهیم کرد.

بالا تورنتو عامل املاک و مستغلات به فروش می رساند ده ها خواص در سال, در حالی که معمولا مردم در تمام عمر خود را, فروش به طور متوسط 4 خواص (مگر اینکه شما یک سرمایه گذار املاک و مستغلات).

به غیر از این, مختصرا, یک متخصص املاک و مستغلات می تواند به شما کمک کند:

ارزیابی قیمت خانه شما و انجام این کار

تنظیم استراتژی قیمت گذاری

تنظیم استراتژی بازاریابی

تهیه خانه برای فروش

مرحله ملک به منظور فروش بالاتر و سریعتر

تنظیم استراتژی و مدیریت نمایش پیشنهاد

پیگیری برای اطمینان از اینکه شما می خواهید یک انتقال صاف داشته باشید و خریدار خرید را با موفقیت بسته می کند.

کمیسیون املاک و مستغلات معمولی در تورنتو:

در تورنتو یا به طور کلی در انتاریو هر معامله املاک و مستغلات 2 طرف دارد:

یکی از اولین سمت لیست عامل لیست نامیده می شود.

طرف دوم طرف تعاونی است که عامل تعاونی نامیده می شود و به عنوان کارگزاری خریدار یا نماینده خریدار نیز شناخته می شود.

کمیسیون معمولی برای هر طرف بسته به مکان های جغرافیایی, میزان خدمات فراهم شده و غیره, و همیشه یکسان نیست, به معنای واقعی کلمه یک اندازه متناسب با همه نیست. به منظور برای شما به یک ایده, در تورنتو, کمیسیون املاک و مستغلات است که معمولا در اطراف نوسان 2.5% برای عامل تعاونی و 2.5% برای سمت لیست و بازاریابی بیشتر یا کمتر (که تغییرات بر اساس بسیاری از تغییرات).

سوال بعدی است که شما ممکن است بخواهید بپرسید چقدر خدمات شما برای مقدار کمیسیون است. مانند هر چیز دیگری, کمیسیون قابل مذاکره هستند, اما بستگی به نوع ملک, محل, استراتژی بازاریابی, و خدماتی که عامل لیست فراهم می کند به شما.

همانطور که قبلا ذکر شد, وجود دارد 2 طرف املاک و مستغلات درگیر در فروش ( مگر اینکه نمایندگی های متعدد خواهد شد که در زیر این مقاله توضیح داده شده است). کمیسیون یا هزینه خدمات از مراحل فروش پرداخت می شود. این بدان معناست که شما از این نظر هزینه صفر دارید و نماینده فروش و کارگزار املاک و مستغلات هزینه های بازاریابی را بر عهده می گیرند و پس از دریافت پیشنهاد پذیرفته شده از مراحل فروش پرداخت می شوند.

که با این حال در شرایط لیست خود را با کارگزاری لیست بستگی دارد و پرداخت در قرارداد لیست با نماینده خود را مشخص شده است. در برخی موارد شما ممکن است تصمیم به توافق برسند که شما را پوشش برخی از هزینه های در صف مقابل به هر دلیلی (مانند چوب بست و غیره).

در نمایندگی های متعدد (هنگامی که عامل لیست نشان دهنده هر دو فروشنده و خریدار) وجود دارد راه را برای شما به پرداخت کمیسیون کمتر نیز هست. در زیر این مقاله توضیح خواهم داد.

هر کارگزاری املاک و مستغلات یک نماینده فروش یا کارگزار دارد که از طرف خود کار می کند. متوسط کمیسیون املاک و مستغلات, به طور معمول بین کارگزاری تقسیم, و سپس بین کارگزاری و ملکی مربوطه.. سپس نماینده املاک و مستغلات باید تمام هزینه های بازاریابی و همچنین سایر هزینه ها و مالیات های تجاری را پرداخت کند.

تصویر زیر برای مقاصد اطلاعات تنها و درصد ممکن است بسته به بازار, خدمات, و یا کارگزاری و سیاست های خود را.

هر کمیسیون کمیسیون عوامل املاک و مستغلات در تورنتو وجود دارد؟

قبل از رفتن به اطلاعات من می خواهم بگویم, شما می توانید انتخاب کنید برای کار با هر مسکن با هر مقدار از کمیسیون شما هر دو در دیدن همه موارد. در نهایت شما چیزی را که پرداخت می کنید دریافت می کنید!

چیزهایی که باید در مورد کمیسیون کمیسیون املاک و مستغلات در تورنتو بدانید

تصور کنید, شما استخدام کمیسیون عامل املاک و مستغلات در تورنتو, که به شما پیشنهاد برای مثال 1% کمیسیون ( که برای سمت لیست تنها هر چند!شما گسترده استراتژی های بازاریابی و قرار گرفتن در معرض حداکثر چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شما صرفا یک لیست بر روی سیستم میلی لیتر, اما شما قرار گرفتن در معرض مناسب ندارد. یکی از چیزهایی که به یاد داشته باشید این است که هنگامی که شما یک تبلیغات از دیدن 1% کمیسیون که به این معنا نیست 1% در کمیسیون کل. ردپاها را بخوانید و بعدا از من تشکر کنید!

 

قرار گرفتن در معرض کمتر به معنای نمایش کمتر و شانس کمتری برای گرفتن دلار بالا برای محل سکونت خود و یا خانه خود را. در حالی که, یک سرویس کامل عامل املاک و مستغلات تورنتو, ممکن است به شما یک کمیسیون کمی بالاتر, اما همچنین به شما خدمات مانند چوب بست, تبلیغات چاپ شده و یا بازاریابی دیجیتال و تبلیغات, بازاریابی هدفمند, خانه های باز, و غیره. چوب بست در میان مواردی است که کمک می کند تا خانه یا محل سکونت خود را به فروش می رساند سریعتر برای دلار بالا است.

 

استراتژی های کمیسیون و بازاریابی یک اندازه متناسب با همه نیست. این در بازار میکرو خود را خریداران بالقوه خود را کلاس دارایی خود را که چه خانه شهری یا خانه یا محل سکونت اپارتمان در مرکز شهر تورنتو و همچنین خدمات است که مسکن تورنتو خود را به شما هنگامی که لیست اموال خود را جاوا است بستگی دارد.

 

است کم هزینه کمیسیون املاک و مستغلات, واقعا کم؟

 

مهم نیست که چقدر کمیسیون لیست عامل املاک و مستغلات اتهامات شما, معمولا بخشی از این است که می تواند در اطراف 2.5% به عامل همکاری بروید. بنابراین حتی کمیسیون تبلیغات است که تبلیغات 1% کمیسیون که به شما در وهله اول بگویید. و شما ممکن است فکر می کنم که یک معامله بزرگ است, اما در پایان روز شما متوجه خواهید شد که کسانی که تبلیغ کمیسیون فقط یک طرف از داستان برای گرفتن فروشنده توجه و در پایان شما ممکن است خودتان را با 1%+2.5%, که در مجموع خواهد بود 3.5% کمیسیون!

 

بنابراین اگر شما تبلیغات کمیسیون از برخی از عوامل املاک و مستغلات را ببینید, لطفا واقعی تمام چاپ خوب و غیره. زیرا این تبلیغات هدف اصلی دارند و این باعث می شود که شما به این موارد برسید. سپس بقیه داستان را برای شما توضیح می دهند!

 

بنابراین با این همه که می شود گفت, ما به شدت توصیه می کنند که در هنگام فروش بزرگترین سرمایه گذاری خود را, بسیار خوب خواهد بود اگر شما با اعتماد بالا تورنتو عوامل املاک و مستغلات مشورت, که لازم نیست به استفاده از کمیسیون های ارزان برای فریب فروشندگان به کار با خود در وهله اول, و رزومه کاری و حرفه ای خود را برای خود صحبت.

 

از خود بپرسید, نظر شما می خواهید دلار بالا و دریافت بیشتر پول در جیب شما؟ یا فقط برای کمیسیون کم؟ گاهی اوقات شما ممکن است صرفه جویی 1% اما کسانی که عوامل ممکن است انجام هر گونه خوب برای شما از عکاسی و لیست خانه خود را در میلی لیترISTING. اگر قرار گرفتن در معرض کمتر نتایج در خانه خود را به فروش می رساند 5% کمتر از چه باید فروش؟ شما ممکن است ذخیره کنید 1% در کمیسیون, اما در واقع شما ممکن است پول بیشتری بر روی میز را ترک!

گرفتن با کمیسیون املاک و مستغلات کم وجود دارد؟

 

همانطور که ما در بالا بررسی, شما چیزی است که شما برای پرداخت. مدل کسب و کار در کارگزاری های کم هزینه بر اساس "کمیسیون پس انداز" است نه بر اساس "گرفتن حداکثر قیمت برای خانه شما"! اما اگر شما فروش خانه خود را 5-10% ارزان تر اما شما صرفه جویی 2-3% کمیسیون؟

 

در این صورت شما نیاز به از خود بپرسید, مهم است برای من برای دریافت پول بیشتر برای فروش من و یا پرداخت کمیسیون کمتر؟

 

جدیدترین تجربه ما که می خواهم داستان را با شما به اشتراک بگذارم در مورد یک مجتمع خانه شهری در شهر تورنتو (شمال نیویورک) است!یک خانه شهری مشابه, که با یک کارگزاری کمیسیون ذکر شده بود, فروخته شده در اطراف 3 30ک کمتر از یک خانه شهری مشابه در همان مجتمع تنها در عرض چند هفته از هم جدا. در این صورت فروشنده را نجات داد 1 14,000 در کمیسیون, اما فروش اموال خود را در اطراف 3 30ک کمتر از همسایه خود! بنابراین او منفی بود-16000 دلار!

 

فروشنده اولین خانه شهری (ذکر شده با کارگزاری تخفیف) که حدود 30 هزار دلار ارزان تر فروخته شد (ما در این معامله نماینده خریدار بودیم و برای خریدار ما معامله بسیار خوبی داشتیم!) بعدا به ما گفت که او از خدمات کارگزاری کمیسیون راضی نیست و فقط پیشنهاد ما را پذیرفت تا با این کار کنار بیاید. فروشنده مجبور بود نمایش ها را هماهنگ کند و مذاکرات را از طرف خودش و غیره انجام می داد.

تصور کنید یک فروشنده که احتمالا انجام داده اند 2 دیگر معاملات املاک و مستغلات در تمام عمر خود را به انجام مذاکرات از طرف او و انجام این کار خود را! چه تعداد اشتباه می تواند انجام دهد که منجر به گذاشتن پول روی میز هنگام فروش ملک می شود!

بنابراین همه چیز به فروشنده بستگی دارد و ممکن است به صورت موردی متفاوت باشد, ممکن است برای فروشندگانی که سرمایه گذاران حرفه ای املاک و مستغلات هستند کار کند. اما اگر ارزان تر به معنی خدمات کمتر و می تواند در نتیجه از دست دادن پول در پایان, چه نقطه ای از صرفه جویی 1 14ک اگر یک فروشنده ممکن است در پایان فروش 3 30ک کمتر از همسایه خود!

نمایندگی های متعدد است؟ چگونه می تواند کمیسیون را کاهش دهد؟

شما ممکن است تعجب, نمایندگی های متعدد است؟ می توانید عامل لیست نشان دهنده هر دو خریدار و فروشنده در یک معامله؟ پاسخ کوتاه بله است.

در نمایندگی های متعدد, اول از همه, هر دو طرف باید به اذعان و توافق دارند که یک عامل نشان دهنده هر دو منافع خود.

با این حال در برخی موارد عامل لیست, که دارای یک وظیفه امانتی, نسبت به فروشنده, ممکن است در تعاریف خدمات به مشتریان عمل می کنند و خدمات به مشتریان به خریدار. به غیر از این موارد هر دو طرف باید موافقت کنند که نماینده لیست نماینده هر دو باشد.

برای خرید یا فروش خانه و یا ملک در کانادا میتوانید با وب سایت مسکن تورنتو در تماس باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهاب نادری